BAS SMINK

puder // foundation // conceler
Jag har problem med att hitta smink om passar min hy för den blir så otroligt lätt oljig. Tycker det är jätte jobbigt så bestämde mig för att lägga ner några extra kronor på lite dyrare och bättre smink från make up store. Har haft deras cover all mix sedan tidigare men nu har den röda som är till för att ha under ögonen tagit slut så köpte en liten conceler som är till för att ha under ögonen istället för att köpa en helt ny cover all mix. Köpte även deras foundation för oljig hy och deras translucent puder som är helt transperant och mattar ner huden.

Jag är super nöjd med produkterna och jag rekommenderar dem starkt till dig med samma problem som jag. Måste även rekommendera deras rouge som dem har i flera nyanser. Dem håller länge och har bra pigment, själv har jag nyansen complex som jag älskar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback