JOBBIG FREDAG

Hellu! Vilken fredag jag har haft, skolan gick bara allmänt segt och känns som allting bara gick jätte dåligt. När jag äntligen får fara hem skyndar jag mig till bussen och på bussen börjar jag leta efter min mobil. Dock hittar jag den inte, så får hoppa av en bra bit från min skola för att sedan promenera till skolan. Hittade mobilen och allt slutade bra men fick verkligen panik! Sjukt vad beroende man är av mobilen och hur privat den är. Om någon hade hittat den, hade personen fått reda på hur mycket som helst om mig, riktigt obehagligt.

Ikväll ska jag bara mysa hemma, känner mig helt död i kropp och knopp så ska mysa med nutte och sådär. Imorgon ska jag på stan måste köpa några saker till skolan men också presenter, Sanna har inte fått sin ännu och Frida fyller år på söndag! Hoppas ni får en bra helg. Love.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback