GRILLMYS

God morgon! Igår kväll så for jag, Rebecka, Jonas och Junas och grillade. Var jätte mysigt och kul, dock så kunde vi tillslut inte stå ut med myggen så då for vi hem. Åkte med Rebecka på moppen, kändes som en evighet sedan man åkte moppe haha. När jag kom hem där vid tolv så var jag tvungen att duscha, kan inte lägga mig och sova och lukta rök, hatar verkligen röklukt.

Nu sitter jag och äter en stor frukost bestående av yoghurt med müsli och banan, två mackor med ägg och en kopp te. Måste se till att jag får i mig mycket energi nu då jag klockan tolv ska jobba i åtta timmar, tur att vi är två som står så man har lite sällskap. Dock regnar det i nuläget så det känns lite surt. Men ni får ha en bra dag, love.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback