I´M YOURS IF YOU´RE MINE

Hej finisar! Förlåt att uppdateringen har varit si sådär dem senaste dagarna. Jag har inte gjort något speciellt egentligen, mest jobbat så det är väl anledningen till den dåliga uppdateringen. Ska försöka ta tag i det nu hade jag tänkt!

Igår så var jag på kalas för min kusin som hade fyllt år. Där bjöds på massa god mat och gofika, som vanligt på kalas. Efter det for jag hem, fixade mig lite sedan mötte jag upp Rebecka. Vi for till Kevin och var ett litet gäng där. Åt nutte, såg på när killarna spelade tv-spel, var ute och sådär. For hem hyffsat tidigt och gick i säng direkt. Idag står jobb på schemat sedan ska jag mysa med Sanna ikväll. Puss!

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback