I STILL FALL FOR HIM EVERYDAY


bild från när jag och Sanna åt frukost tillsammans
God morgon! Vet inte om det är så många av er som är vakna vid den här tiden en lördag morgon, men jag sitter i alla fall och äter frukost på balkongen. Gick upp lite tidigare idag för att packa, ska nämligen följa med mamma till hennes ”kille” Anders tills i morgon. Tycker kille låter så ungt haha, vet inte annars vad jag ska säga men jag ska i alla fall dit.

Vi var tvungna att gå upp så tidigt för att vi skulle skjutsa min syster till jobbet och samtidigt fara till Anders så vi inte behövde åka fram och tillbaka flera gånger. Där borta hade jag tänkt sola, sola och sola. Måste passa på nu innan jag börjar jobba, då finns det ingen tid för brännan. Sedan blir det nog god middag och sådant mysigt. Skriver så fort jag kan. Puss på er!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback