KÄNNER SAMMA SAK ÄN IDAG

Hej finisar! Igår kväll efter mitt jobb så tog jag min cyklade och cyklade till Miranda. Var så länge sedan vi träffades och vi hade det hur mysigt som helst. Vi åt glass, myste på deras brygga, badade fötterna i havet, pratade och skrattade i massor och såg på tv.  Sedan cyklade jag hem och det var så fint, med vattnet och himmelen. Svensk sommar alltså! På fredag far hon till Kroatien, så blir ett tag innan vi kan ses igen tyvärr.

Idag är jag ledig och det känns så skönt såhär innan midsommar hysterin. Sov först ut mycket längre än vad jag hade planerat, sedan har jag nu för ett tag sedan just ätit klart en stor frukost. Ska göra mig i ordning nu och sedan möta upp Rebecka, toppen tjej det också! Senare idag väntar ett crossfitt pass, så taggad! Ha en bra dag så hörs vi, kyss.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback