MAN LEVER MAN LÄR

Saker ni kanske inte visste om mig:
Få personer kan få mig så sur som min syster vilket har bland annat resulterat att jag både knäat hon mellan benen och kastat en plåtgrej på hennes läpp så hon började blöda.
Bröd och choklad är det godaste jag vet, i alla fall choklad.
→ Jag är beroende av Body Butters/Body lotions, kan inte duscha om jag inte kan smörja in mig efteråt.
→ Förut hatade jag keso, nu älskar jag det! Speciellt med kiwi och hallon eller majs.
→ Min mage blir uppblåst väldigt lätt.
 → Jag hetsäter väldigt ofta, hahah.
→ När jag var liten gick jag ofta runt kvarteret med mina "hundar"(gosedjur), dem var inte så rena efteråt.
→ Jag hatar att gå i trappor, tycker det tar alldeles för lång tid och är jobbigt så springer oftast upp för dem.
→ Jag tycker min mormor är en av dem skönaste personerna jag känner, få kan få mig att skratta som hon.
→ Innan jag sover MÅSTE jag smörja in mina läppar med mitt lip butter från The Body Shop med lukt av cocos.
→ Min favorit blomma är orkidé.
 




 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback