MIDSOMMAR

Hej! Hade en jättebra midsommar igår! Jobbade fram till klockan två, sedan skyndade jag mig till Ljumviken för att träffa Sanna. Vi köpte glass och sådär, träffade även Emilia så det var super kul. Efter det stressade jag mig hem och fixade mig, sedan cyklade jag till Rebecka där jag skulle spendera kvällen med några vänner. Vi grillade, spelade kubb, åt efterrätt, pratade, spelade spel och sådär. Minns inte vad klockan var när vi for hem, men jag var trött i alla fall haha.

Idag så ska jag inte göra någonting, vädret är jätte dåligt så ska gå på konsum och köpa något gott sedan mysa framför en film. Vill fara ut ikväll, så hoppas det är lite roligare väder då. Hoppas ni hade en bra midsommar och sådär, kommer troligen lägga ut mera bilder då Rebecka lagt ut bilderna på hennes blogg. Puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback