TANDLÄKARBESÖK

en del av min frukost, ser ni dem hjärtformade flingorna i muslin?
God morgon! Sitter just nu och äter frukost, har varit iväg på ett tandläkarbesök nu på morgonen. Allting såg bra ut dock sa dem att mina tänder är lite nötta på grund utav piercingen. Kändes lite som att dem bara sa det för att dem ogillar hål i tungan med tanke på att jag i stort sätt aldrig ens rör min piercing.

Dagens planer är att alldeles strax fara iväg och hjälpa Sanna med att få i ordning på jobbet och sådär, minns själv hur nervös man var. Sedan ska jag väl bara förbereda mig för att fara och ta kvällspasset ikväll. Hade velat sola eller något, men det är inte alls trevligt väder ute. Synd, när det är bal i kväll för alla som ska ta studenten. Brukar oftast vara så dock, och på skolavslutningen också. Ni får ha en fin dag. Puss.





» sanna

Vart hittar man sånna fina flingor???!! :OO

Svar: hahah tok tror du jag minns?!XD
Sandra Lundmark

2014-05-04 // 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback