JOBBMÖTE OCH SHOPPING

Hej hallå! Har haft en riktigt bra och slö dag. For ju till skolan, hade en lektion i kanske en kvart sedan nästa lektion var en timma om ens det. När vi slutat gick jag med Frida som sällskap in till centrum i solen.  Jag mötte upp Sanna och vi hann med att kolla på massa godbitar i butikerna. Varför ska man alltid hitta massa snyggt då börsen är i stort sätt tom? Har sådan ångest över att jag inte ens tänkte på att spara då jag väl hade pengar haha, men det är lätt att vara efterklok. Min shoppinglista i nuläget är lång, men det får bli senare helt enkelt.

Där vid tre så skulle jag med Sanna och Daniela på möte ju, gick hur bra som helst! Nu nästa onsdag kör vi. Kvällens planer är att kötta gymmet med Sanna, länge sedan vi körde tillsammans nu så ska bli kul!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback