DRUNK IN LOVE WE BE ALL NIGHT

Hej goingar! Har haft en riktig fartfylld helg kan jag säga och har haft riktigt trevligt. I fredags var vi hemma hos Jonna ett gäng och hade trevligt, hade lite för kul och sov på tok för lite men det var en typisk ”kommer aldrig sluta skratta kväll” så ska verkligen inte säga att jag hade för kul, hade bara sjukt kul. Sedan i lördags for jag till Holmsund där det vankades ännu mer trevligheter, blev dock en tidig kväll för min del eftersom jag skulle tillbaka till stan men var jätte kul att träffa alla. Säger det alldeles för sällan säger jag detta men jag uppskattar mina vänner så mycket, varenda kotte av dem!

Nu är jag hemma hos Daniela och vi ska alldeles strax gå hem till mig tror jag. Hon har dock inte ätit ännu och ligger här i pyjamas,  så blir nog kvar här stund men var skönt att träffa min sköna böna. Imorgon är det skola igen och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag kan börja träna igen. Mår skit när jag inte får träna som jag vill. Men skriver imorgon mina hjärtan. Puss!

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback