KVÄLL FYLLD MED SKRATT

haha bjuder på den här goingen från nyår, that as!!
Hej! Ligger just nu och ska alldeles strax sova efter en kanon fredag. Hade fyra lektioner som ändå gick hyffsat snabbt. Sedan for jag hem till mamma och efter ett tag kom Emilia till mig. Då cyklade vi ner på stan, köpte lite nödvändigheter som en mascara sedan for vi hem och inväntade Sanna. Vi lagade middag tillsammans och efter den spelade vi spel. Var länge sedan jag skrattade så sjukt mycket, ni vet när man är så trött så man skulle kunna tro att man har druckit en hel vinflaska själv? Vi sluddrade, sa fel och sedan vad som hände på bussen ska vi inte ens tala om. Nä kort sagt hade jag en riktigt bra kväll med två favoriter. Kyss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback