SKA JAG VARA BRA FÖR DIG

två gamla godingar
Hej! Fattar inte vad som har hänt med mig, sover som en jävla gris. Kan sova hur mycket som helst utan att nog? Blir orolig då jag tänker på att jag ska upp tidigt på onsdag, kommer inte gå. Sitter hur som helst nu och väntar på min mamma som ska komma och hämta mig i Holmsund. Blir bara så irriterad för människan går inte att få tag i, hatar när folk inte svarar i telefonen eller på sms. Har dock fått höra att jag är jätte dålig på det själv men det kan jag inte riktigt hålla med om.  Planen idag är att jag ska baka till ett fyrtioårskalas, eller jag ska börja förbereda. Sedan ikväll ska jag träffa Frida och Jonna, finally! Vi ska fika på nått fik tror jag, så det blir mysigt. Hoppas ni får en bra lördag. Slänger kanske in ett inlägg senare. Talk to you later alligator, där var jag allt rolig. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback