YOU SMILE, I SMILE

bild 1: en bild från gårdagen då jag låg och tryckte choklad i Danielas säng.  Bild 2: En random bild från rummet just nu.
Hej hallå! Igår kväll var jag med Daniela hela kvällen sedan sov hon här. Sov sjukt dåligt i natt för drömde jätte mycket mardrömmar och det sjukaste av allt var att jag och Daniela hade drömt samma mardröm i natt. Drömmen var att det blev inbrott i vår lägenhet, känns ju bara hur skumt som helst att vi båda drömde det?! For i alla fall till skolan i vanlig tid och i vanlig ordning så har vi idrott första timmen på måndagar. Körde rygg idag, gick hyffsat bra men känner mig fortfarande lite krasslig tyvärr. Efter det hade vi matte och därefter bageri. På bussen hem träffade jag Emilia så det var super kul, sedan när jag kom hem så kom Daniela hit en sväng. Nu ligger jag i sängen och ska snart gå till köket och äta något, är vrål hungrig. Hoppas ni haft en fin dag. Puss. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback