LITE NÄRMARE JULAFTON

mysfika 
Hej! Idag var dagen då jag träffade Sanna igen och det kändes såå bra, vi hann dock inte ses en sån lång stund men det gör ju inget för nu ska hon inte fara på ett bra tag så vi kan ses när vi har möjlighet. Tror vi skulle ses på onsdag igen. Nog om det, efter att vi hade tränat ihop så fort jag iväg på körlektion. Var jätte mycket trafik och jag blev skit stressad men det gick bra. Nu ska jag verkligen nöta teorin fram till nästa körning som är om en vecka. 


Imorgon ska jag och Vagge plugga, luncha och sedan träna tillsammans. På kvällen kommer ett par vänner till mig och mamma hit på middag så de blir trevligt. Hoppas också mitt paket som jag beställt kommer imorgon så kan jag visa er vad de innehåller, älskar att ”få” paket haha. Puss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback