SEEEG SÖNDAG

bild från igår
   Hej! Ligger just nu i soffan, vilket jag gjort enda sedan jag kom hem runt tretiden. Jobbade idag på bageriet från klockan 09-14, bara fem timmar men de kändes som 10. Känt mig jätte seg hela dagen och lite ont i kroppen och sådär, är livrädd att de är någon sjukdom som ligger och väntar på att slå ut just innan julafton. Hade inte förvånat mig då jag varit sjuk kring jul och nyår tre år i rad, men hoppas det inte är så utan att jag bara är lite sliten och mår bättre imorgon. Pratade nyss med Sanna som bara för en liten stund sedan landade i Stockholm, snart är hon hemma i Umeå och gud vad jag längtar tills vi ska mysa på stan imorgon och sedan träna. Har även lyckats beställa hem lite smink när jag legat här i soffan, visar er när jag har fått grejerna. 


Nu borde jag verkligen plugga körkortsteori, men det går på riktigt så dåligt och då tappar man motivationen men det är bara att nöta på. Jag har ju inget moppe körkort så hade ju ingen koll på några regler och sånt i huvud taget sedan tidigare men så småningom sitter de. Har inga andra planer för kvällen än att plugga och senare mysa framför tvn. Känner på mig att det kommer bli en tidig kväll, går ju och lägger mig vid åtta/nio på vardagarna haha, men det lär ju bli annorlunda nu när jag är julledig skulle jag tro. Puss. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback