SENA NÄTTER

från i fredags innan utgången 
Hej babes! Länge sedan jag skrev men har haft en helt fantastisk jul. Varje gång jag umgås med familj och släkt inser jag hur tacksam jag är över att just dom är min släkt, den värme och kärlek jag känner när jag är med min familj är allt! Vi åt, spelade spel och skrattade till klockan var halv 12 på kvällen och när jag kom hem somnade jag väldigt fort. På fredagen så for jag till Vagif där vi åt jullunch och var där ett tag innan jag for och tränade. På kvällen for jag och Sanna till Corona, var roligaste utekvällen jag haft i Sverige! Så bra musik och med Sanna kan det aldrig bli dåligt! Igår var jag inte på topp, mådde illa hela dagen och kunde inte gå för mina tår var förstörda från utekvällen haha. Börjar bli lite bättre nu men har fortfarande en stor blå blåsa under hela tånageln och över tån, så äckligt haha. Såg en jätte bra film som hette ”Khan” med Vagif sedan var jag med Sanna hela kvällen. 


Idag är det söndag och en seg sådan, har lite ont i halsen så ska bara sitta hemma och plugga körkortsteorin. Har fotat smink och sånt som jag införskaffat i veckan, men min överföringssladd är hos pappa så kan inte visa er nu tyvärr. Senare idag ska jag iväg och byta ett par skinnvantar jag fick i julklapp av mormor och morfar, de var lite små. Hoppas ni får en bra söndag finisar. Puss! 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback