SNART HEMAVAN!!

Hej! Är såå less på min tå nu så ni anar inte, var liksom tvungen att ställa in körlektionen idag för kommer inte kunna trycka in kopplingen. Vagif sov här i natt i alla fall så det var mysigt att vakna upp med honom, jag lagade lunch åt honom innan han skulle iväg på jobbet. Efter det hann jag hjälpa mamma att dammsuga och där vid två kom mammas kompis Elin hit som sist såg mig och mina syskon då jag var ungefär fyra år, så det var jätte kul för jag minns henne faktiskt men hon eller jag hade nog aldrig känt igen varandra idag. Så vi har suttit och fikat och pratat i flera timmar. Nu måste jag verkligen försöka packa till fjällen för kommer inte hinna packa så mycket imorgon för har så mycket annat jag ska göra då. Ska bland annat göra naglarna, soo excited. Vill träna också men tror inte de kommer gå med tanke på tån samt att jag har fått hosta sedan jag var ute. Hoppas allt är bra med er, puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback