OCH JAG ÄR HEMMA IGEN

Här är lite blandade bilder från resan, de är inte i någon speciell ordning eller så. Är så glad att jag gjorde den här resan, jag behövde den verkligen. Vi tog verkligen vara på varje sekund där borta vilket resulterade i lite för lite sömn men det är smällar man får ta. Hade gjort vad som helst för att fara tillbaka dit idag. Få äta hotellfrukosten som var guda! Sola och bada på stranden, förfesta vid poolen och tillslut festa på china white. Vi hade det så himla himla bra och jag kan ärligt talat börja gråta nu när jag tänker på det. Planen är att jag i sommar ska fara tillbaka till samma ställe, på samma hotell och allt och det hade inte varit fel om Jonna och Frida följde med också. Puss. 


LUCKIEST GIRL ON THE PLANET

en bild från igår 
Hej! Igår så var en sån fruktansvärt bra dag så ni fattar inte. Jag visste att min bror och syster hade planerat någonting för mig eftersom jag fyller år på måndag men jag hade ingen aning om vad. Jag skulle vara hemma vid halv sex och vara lite fixad. Kl halv sex satte pappa på en ögonbindel på mig och satte mig i en bil. Under hela bilresan var alla i bilen tyst, och jag hade ingen aning var jag var på väg. Jag försökte prata med dem i bilen men ingen svarade så gav upp ganska fort och försökte att inte spy haha för mådde jätte illa. När vi väl stannar efter vad som kändes som en evighet och jag får ta av mig ögonbindeln står Rebecka, Junas, Jonas, Sanna, Alexander och Sofie och sjunger ”ja må hon leva”. Hade aldrig någonsin trott att det var de här dem hade planerat. Jag blev så glad och hela kvällen var hur bra som helst. Vi drack, åt god mat, lekte lekar, sjöng och sådär. Daniela och Miranda kom också under kvällen. Älskar verkligen mina vänner och min familj. Ingenting spelar någon stor roll så länge man får omringas av människor man älskar och som älskar dig. Fick spendera min sista kväll i Sverige med helt fantastiska människor och idag beger jag mig mot varmare grader med några andra fantastiska människor, Jonna och Frida. Ni hör ju? Tror ni man kan vara annat än lycklig, sitter bokstavligen och ler när jag skriver detta. Livet är så jävla gytt trots allt, glöm inte det. Puss. 

JOBBRHELG

en av kakorna jag bjöd på i lördags, alltså detta är fan heaven på ett fat 
Hallojsan! Haft en bra helg?? Själv har jag haft jobbarhelg i helgen men har haft det himla bra trots allt. I fredags jobbade jag fram till 19 ungefär. Då for jag hem och bakade inför kalaset jag skulle ha på lördag. Daniela kom också och gjorde mig sällskap samt hjälpte mig och efteråt sov hon hos mig så det var mys att slippa sova ensam. På lördagen hade jag som sagt kalas så åt massor av gott såklart och träffade släkten. Fyller ju inte år förrän den tjugonde men befinner mig ju inte i Sverige då så vi tog det nu. Senare på kvällen var jag med Rebecka, Sanna och Junas. Vi fikade, såg lite på tv, snackade och for ut en sväng, skönt häng helt enkelt. Kl halv 11 i morse for jag iväg mot jobb och kom hem för cirka två timmar sedan. Nu ska jag bara mysa lite här hemma med mamma sedan gå i säng. Är ledig måndag, tisdag och onsdag denna vecka så med andra ord två dagar skola kvar innan jag får två veckors lov men har massor att göra så kommer inte ligga på latsidan. Puss. 

HELLO WORLD

 lite blandade från Turkiet som var bland det bästa någongin
Hej! Är ledig idag och har än så länge inte gjort någonting med den här dagen. Igår kväll träffade jag Daniela en stund sedan såg jag ph med Junas. Kom hem rätt sent och såg på serier i sängen så sov lite längre än planerat i morse. Ska snart ta bussen till stan för att fixa lite saker, kanske ska träffa Sanna om jag hinner också. På tal om något helt annat så har mitt gymkort och jag ska nu gå två veckor utan att gymma, endast hemmaträning i två veckor utan vikter haha får panik när jag tänker på det. Men sedan blir det att skaffa på fitness24 vilket känns grymt!


Om bara tio dagar tar jag, Frida och Jonna vårat pick och pack för att sätta oss på planet mot kanarieöarna, Playa Del Inglés föra att vara mer exakt. Känns så jävla bra och skönt! Vi bokade sedan efteråt kollade vi upp stället haha och det visade sig vara värsta party stället så kommer nog bli en hel del galna minnen. Puss. 


HÖRT OM LÖKDÖDEN?

Hej hjärtan! Hoppas ni haft en bra start på veckan? Min skoldag var jätte slapp eller ja jag gjorde den slapp hehe. Efter skolan jag for jag hem till mamma och städade marsvinens bur innan jag tog bussen till pappa. Väl där hämtade jag ut ett paket som jag är överlycklig över, finally säger jag bara! Sedan svepte jag en celsius och tryckte några riskakor innan jag for och körde axlar och rygg. Avslutade det med en kort intensiv löpning och det bokstavligen sprutade svett. Hela rullbandet var fullt av svettdroppar och jag kunde inte hålla ögonen öppna för det for så mycket svett i dem haha, då har man kört tillräckligt hårt. For sedan hem och och käkade men nu är jag hungrig igen så snart vankas kvällsfika. Sanna har varit här och hållit mig sällskap också, men nu ska vi på konsum. Puss. 


FEELING ALL GOOD

God morgon! Den här veckan har varit såå bra. Jag har tränat bra, jobbat sedan skolan då. Igår efter skolan for jag på gymmet och körde ett riktigt lökpass, svetten bara rann. Efteråt for jag hem och åt middag och gjorde i ordning mig. På kvällen mötte jag upp Rebecka för en fika på Waynes för massor av prat, sedan slutade det att vi hängde hemma hos henne. En riktig myskväll med en av mina bästa blev det, love u! Nu vaknade jag för en timme sedan och sitter fortfarande och äter frukost. Blev sjukt stor frukost men älskar på helgerna då man kan sitta och äta utan någon stress. Ska in till stan en snabbis tror jag senare idag och ikväll vankas det middag ute med Sanna! Puss. 


PINK HAIR DONT CARE

ser ut att ha hår i armhålan men HEY jag har har rosa hår
God morgon! Var ett tag sedan nu hehe. Men allt rullar på just nu, har skola, jobbar, tränar och har så kul jag bara kan. Igår kväll kom Sanna hit och vi gick ut och gick i stan innan vi for hem och fikade och sedan sov. Gick upp rätt tidigt för att hon skulle hinna med tåget men det gjorde inte mig någonting. Nu har jag svenska sedan historia och efter det tar jag helg. Helgens planer är inte riktigt spikade, vilket är ovanligt för att vara mig men  imorgon ska jag träffa Rebecka och Sanna i alla fall. Puss.