UTEKVÄLL

Hej! Hoppas alla haft en bra start på helgen. Igår så träffade jag Sanna för första gången sedan hon kom hem, var så kul att få träffa henne äntligen! Vi gick runt på stan ett tag innan vi for och tränade, träningen gav resultat för kan knappt gå idag. Efter passet gick vi på stan ett tag till innan vi for hem. Hemma så duschade jag och tog det bara lugnt, åt middag och sådär. Vid åtta kom Sanna hit och senare for vi och såg Viktor och Samir på five haha. Vagge hämtade mig vid ett så då for vi hem till mig och myste sista natten innan han skulle fara utomlands. Klockan halv sju lämnade han mig och sedan dess har jag bara kunnat sova en timme trots att jag bara sov cirka fyra timmar i natt. Kommer sakna han och saknar han redan så mycket men får försöka göra saker så tiden går fort!

Ikväll ska jag ut och äta med mina bästa Sanna, Rebecka och Yilali! Får se om vi far hem till någon av oss och ser gladiatorerna efteråt men blir hur som helst en tidig kväll för mig. Ska upp imorgon och jobba sedan på eftermiddagen packa och fara till pappa. Puss. 


LÄNGE SEN

en bild från några helger sen
Hej! Länge sedan jag skrev och har övervägt så många gånger om jag ska skriva något här men har alltid valt att inte göra det och varför vet jag inte. Men om jag inte har skrivit att bloggen är över så är den väl inte officiellt över va? Hoppas i alla fall inte de för från ingenstans blev jag sugen att börja blogga igen så vi får se hur de går. Har lov nu eller ja inte så länge till, har inte gjort något speciellt det här lovet. Bara umgåtts med nära kära. Snart lämnar Vagge mig i 11 dagar för att fara mot ett varmare land, så försöker umgås mycket med honom innan han far. Ikväll ska jag och mamma ha filmmys har vi bestämt sedan kommer Vagge hit efter sin träning senare ikväll. Puss.