NY VECKA

Måndag igen, förra måndagen vid den här tiden låg jag och solade på amadores beach. Nu sitter jag hemma i lägenheten och tänker så jag tror jag blir galen. Jag vill så mycket att jag vet inte var jag ska börja. Sedan är jag ap förkyld också, vill så gärna träna men icket. Om jag inte skulle börja jobba igen imorgon så hade jag nog övervägt att ta en sista minuten, haha alltså jag är så oklar just nu. Måste keep it real. 

SNICK SNACK

Ja, nu är man i Sverige igen. Mår alltid så jävla dåligt då jag kommer hem haha, är så nära på att börja gråta nästan när jag skriver de här men får verkligen sådan ångest över att vara i Sverige. Självklart är jag glad över att vara hemma och få träffa familjen, släkten och vännerna igen. Men saknaden av värmen, det turkosa vattnet, palmerna, doften och allt de där andra man upplever utomlands finns alltid där. Om jag kunde hade jag tagit med mig alla som står mig nära och flyttat till ett varmare land och stannat där förevigt haha, men de går ju inte. Jag skulle dock vilja fara och på utomlands under en period för att se hur jag tycker de är, då kanske jag tillslut vill hem och tycker att de är skönt att fara till Sverige. Aja, nu får jag försöka hålla mig sysselsatt de närmaste dagarna så jag inte drunknar i längtan. 

Nu sitter jag och äter frukost och ska snart packa upp väskan, sedan ska jag till gymmet. Efter det ska jag och mamma fixa lite viktiga saker som måste fixas sedan åker jag till pappa och stannar där några dagar innan jag börjar jobba igen. Puss. 

PÅ SVENSK MARK IGEN