GAME OVER

God morgon! Hur hemskt det än är att säga det så är det sista sommarlovsveckan. Denna vecka tänker jag verkligen inte stressa något, inte en enda sekund. Vädret är inte jätte bra idag så tänkte fara och träna. Sedan ikväll ska jag vara med Rebecka och Sanna, får se vad vi hittar på.

Igår var jag och Sanna på Nolia för att Se Anton Ewald, vi stod längst fram såklart haha. Han är så mycket snyggare i verkligheten, blev helt knäsvag. Orkade dock inte köa för att få ta en bild och sådär då kön var hur lång som helst. Så jag och Sanna for och köpte munkar i stället. Träffade Frida också och gud vad jag saknat henne och Jonna. Har inte träffat någon av dem på hela lovet, har helt enkelt inte funnits någon tid som passat oss alla. Men jag hoppas ni haft en bra helg, kärlek.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback