SHOW YOU THE WORLD

Bild på mig och Rebecka från i helgen, massa kärlek till dig finis!
Hej finisar! Allt bra med er? Igår kväll umgicks jag med Miranda. Vi myste med fika, pratade och sådär. Var ett tag sedan vi sågs sist så var jätte skönt att få hänga lite med henne. Idag så har vädret varit dåligt, så var en perfekt dag att fara på Nolia. Köpte såklart remmar som jag sitter och äter nu, man kan ju inte gå på en marknad utan att köpa godisremmar haha.

Ska alldeles strax iväg och fira min farmor som blir 80 år idag, blir smörgåstårta och sådär. Är dock väldigt mätt från allt jag ätit under dagen men självkart ryms lite smörgåstårta också! Men ska göra mig ordning, så jag skriver senare.  Puss på er!  
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback