YOU GOT A WILD SIDE

Hej! Tänker inte dra något förlåt för jag inte skrivit bla, bla, bla.. Har äntligen fått semester och har lite panik över att göra saker hela tiden haha. Igår var jag med Sanna hela förmiddagen. Vi solade, åt glass och sådär. Sedan på kvällen så tältade vi ett gäng. Var riktigt roligt om man bortser från den lilla sömn man fått. Är som en zombie idag haha.

Senare idag ska jag möta upp bästis för lunch, sedan blir det cellehäng och efter det ska vi leverera ett kick-as pass på gymmet. På tal om min träning fick jag en fråga om hur jag tänker runt träningen under sommaren och sådär så ska skriva ett inlägg om det senare. Hoppas ni får en fin dag, puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback