FOR A HEART OF GOLD

Hej! 1:a advent nu, redan? Tänker jag. Känns som att det nyss var jul och nyår. Det här året har gått såå snabbt. Igår var jag på stan med Jonna och Frida, köpte lite klappar sedan satt vi oss på Waynes innan vi sa hejdå till varandra. På kvällen blev det stort bak med Sanna, vi bakade lussebullar. Vi var lite oroliga att dem skulle bli torra, men trust me våra påsar är slut nu. Idag har jag varit med Tora och Daniela, vi var jätte taggade på skyltsöndag och egentligen skulle Sanna gå med oss också men blev så sjukt besviken då jag såg årets skyltsöndag så ringde till Sanna och sa att det inte var värt att komma. Så sjukt trist tycker jag, när jag var liten var skyltsöndag en av dem bättre dagarna nu är det som vilken dag som helst i stort sätt. Vid tvåtiden for jag iväg på kalas för Hanna och Sofia, där hade dem dukat upp en riktigt "julgotta" buffé med lussebullar, pepparkakscupcakes, glögg, knäck och massa mer. Rullade hem efteråt haha.

Nu ska jag planera veckan lite grann sedan bara ta det lugnt för det är ju middag alldeles strax. Ikväll kommer Daniela hit, blir att titta på solsidan och sådär. I morgon börjar min näst sista vecka på praktiken också! Puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback