GOOD LIFE

Hej hjärtan! Igår gjorde jag min sista dag på praktiken, var delade känslor när jag sa hejdå till alla men jag vet ju att det inte är sista gången jag är där så. På kvällen var jag med bästis, vi bakade och bytte julklappar. Vi bakade bland annat muffinsarna på bilden, hur söta? Blev jätte glad av presenten också, kommer lukta vääldigt gott nu några månader. For sedan till mamma, skulle egentligen fara hit idag men for redan igår kväll. Slocknade så fort jag slog igen ögonen.

Idag har jag tvärt varit på stan och köpt de sista julklapparna, så sjukt mycket folk! Blir så lätt irriterad då det är så där mycket folk, vill bara knuffa ner alla ungefär haha så jag skyndade mig hem så fort jag var klar. Nu håller jag på att slå in julklappar, ser på musikhjälpen och fikar lite. Ikväll ska jag träffa två av mina favoriter. Puss.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback