HELG

Hej hallå! Nu välkomnar jag helgen och den har varit sjukt efterlängtad. Sitter just nu på bussen på väg hem från praktiken och äter en skyr, en banan och dricker en celle. Är sjukt taggad för dagens ben pass. Alltid på mina ben dagar ser jag till att jag äter sjukt mycket av ALLT det vill säga kolhydrater, protein och fett så jag ska kunna leverera ett kunligt pass, men äter mest kolhydrater då det ger mest energi. Hat kärlek till att köra ben haha men alltid lika skönt efteråt. Har faktiskt inte kört ben på någon vecka och jag skäms typ haha, men kör alltid ben på fredagar och då är jag oftast trött. När jag tränat ska jag duscha och sådär sedan invänta hämtning. Ska spendera kvällen och även natten hemma hos Emilia, har längtat hela veckan så kommer nog bli hur bra som helst. Men ni får ha en fortsatt bra fredag. Puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback