TIDIGA MORNAR

bild 1: haha garvar läppen av mig då jag ser den här bilden "vi gör något snyggt" hahahah. bild 2: Ombytt och redo för dagen.
Hej! Mina dagar är den andra lik under vardagarna så därför är uppdateringen inte på topp. Nu börjar jag ännu tidigare än förut och det går faktiskt bra! Får ju sluta tidigare då så det är skönt. Ska börja den här tiden fram till lucia och lucia är min sista dag på praktiken så med andra ord fram till att jag slutar. Helt sjukt att vara på praktik i åtta veckor, det är ju nästan som ett sommarlov. Nu har jag i alla fall kommit hem från praktiken för ett tag sedan och ser lite på tv i nuläget. Ska alldeles strax fara och träna hade jag tänkt. Sedan blir det hem och äta, se gårdagens ph avsnitt sedan i stort sätt lägga mig. Jag ser framemot helgen, har massa roligt inplanerat. Puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback