BEACH HAIR

Dessa bilder skulle egentligen upp igår men av någon anledning så gick det inte att ladda upp bilder för mig igår så då sket jag i det. Tycker det är skit tråkigt med inlägg utan bilder, håller ni inte med? Igår spenderade jag min lediga dag på stranden med Sanna. Min syster och hennes kompis var också där så vi solade med dem. Vi hade glass, jordgubbar, chips och dricka som vi mumsade på under tiden. Spelade lite volleyball och sysselsatte oss på lite olika sätt. Dagen avslutades med grillat sedan ett pass på gymmet.

Dagen har i stort sätt ut som gårdagen. For efter jobbet där vid två till stranden där min syster och hennes kompis var. Badade till och med idag för det var så otroligt varmt, var faktiskt ganska skönt i havet ändå. Har inte badat tidigare i år faktiskt, har blivit världens badkruka på senaste tiden haha. Nu ska jag och min syster fixa middag, sedan ikväll ska jag förhoppningsvis grilla med några tjejer. Kyss!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback