HANDS IN THE AIR

Hej på er! Jag är tillbaka med mina frukost bilder! Nämen kände att jag måste ta tag i bloggen nu, har gått på tok för länge sedan sist och varför vet jag inte. Har helt enkelt inte orkat bara. Idag är jag ledig och solen skiner. Så efter att Sanna avslutat sitt pass på jobbet så ska vi till stranden och sola, äta jordgubbar och glass och bara njuta av att solen äntligen är här. Ska ta med mig kameran också och fota till er, som en riktig bloggare trots att jag inte alls är på den nivån med min dåliga uppdatering haha.  

Ikväll väntar ett pass på gymmet med Sanna, ska köra rygg och biceps idag. Skulle egentligen göra det i förrgår men började må så dåligt då jag kom till gymmet så for hem ganska snabbt. Nu ska jag duscha hade jag tänkt, lite ovärt med tanke på att jag ska fara och sola men känner mig så ofräsh. Puss.





» :)

Hur tränar du under sommaren?

2013-08-06 // 11:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback