HEY BROTHER

Hellu! Igår så jobbade jag förmiddag, efter det så följde jag med mamma på en promenad. Blev lite längre än vi hade trott så vi fick stressa iväg till middagen hos mormor och morfar. Blev som en liten ”hejdå fest” för min bror som åker tillbaka till götet idag. Men har planerat att fara och bo hos honom någon vecka här framöver då jag slutat jobba.

Jag vaknade för en stund sedan och har ätit frukost och sådär. Hade tänkt fara ut och springa innan jobbet men får se hur det blir med det. Vädret har verkligen varit en besvikelse denna sommar, skulle därför inte tacka nej till en utomlandsresa. Nå väl. Ikväll efter jobbet ska jag fara och handla med min syster, vi bor ensamma i veckan så vi måste sköta allt sånt där. Tycker det är ganska kul faktiskt! Hoppas allt är bra med er! Puss!

 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback