I AM BULLETPROOF

Hallå! Kom just hem från ett träningspass. Alltså FYF*N vad jag älskar att träna. I nuläget fokuserar jag mycket på att köra det jag verkligen vill. Det vill säga ingen press, bara tränar när jag känner för det och kör bara det jag vill. Har blivit mest styrka på slutet, med tanke på att jag tycker det är så mycket roligare att pressa sig själv i det om man jämför med kondition.

Idag körde jag crossfit. Junas kom på idén att vi skulle springa med stenar, sjukt jobbigt men det är ju så det ska vara! Nu har jag just ätit och ska hoppa in i duschen. Vet inte om jag kanske ska till stan snart och träffa Frida och Jonna. Annars så väntar trevligheter i kväll. Hoppas allt är bra med er. Love.

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback