I WILL DIE HAPPILY

Har haft en sådan toppen helg, och verkligen njutit av att slippa jobba. I fredags var vi ett gäng som hängde hemma hos mig. Vi spelade lite spel, åt och drack gott och sådär. Sedan igår så for jag, Miranda och Moa till Leo där vi var några stycken. Vi spelade bland annat kubb, måste verkligen öva på det. Tänker varje gång att jag hade otur förra gången jag spelade och att jag egentligen är bra, men har börjat inse nu att jag inte är bra alltså.

Trots väldigt lite sömn så följde jag med min syster till salongen idag och färgade utväxten. När vi kom hem så åt vi taco och sedan har jag varit och hämtat mina grejer hos pappa. Nu väntas det mys framför tv:n med gotta. Är så himla nöjd med livet just nu, i onsdags grät jag nästan för jag var så less på allt. Allting förändras så fort.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback