I WILL TRY TO FIX YOU

Jobbade förmiddag idag. När jag kom hem skulle jag egentligen vara med Rebecka men vännen var alldeles för trött efter att ha jobbat hon också. Förstår henne, man blir så sjukt trött. Så när jag kom hem bakade jag en kladdkaka och åt den tillsammans med glass och jordgubbar, mums! Nu ser jag på O.C, min absoluta favoritserie genom tiderna. Ni som inte har sett den borde verkligen göra det!

Nu ska jag alldeles äta middag. Ska laga mat själv idag, är egentligen alldeles för lat idag för att laga någonting lite mer avancerat men ska ändå göra kyckling och klyftpotatis för är så sjukt sugen på det. Ikväll ska jag träffa Rebecka eftersom vi inte träffades tidigare idag, ser framemot det! Puss.

 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback