ME, MYSELF AND I

→ När jag har köpt något nytt plagg så låter jag det ligga antingen i påsen eller
framme i rummet i flera veckor ibland, bara så jag ska kunna se plagget hela
tiden.
→ Snart ska jag packa väskan och fara någonstans. Destinationen är oklar, men
tänker inte stanna i Sverige hela sommaren.
→ Jag hatar mina grannars hundar,  dem skäller hela tiden.
→ Jag kan inte gå och lägga mig om jag känner mig ofräsch. Även om jag kommer
hem klockan fem på natten så måste jag ta en dusch.
→ I varje serie jag har sett så har jag alltid blivit ”kär” i en kille i
serien. I O.C var det Ryan, GG var det Chuck osv.
 → Jag bryr mig inte om hur många vänner jag har, bara dem jag har är äkta.
→ Jag blir chockad ibland över hur mycket jag kan äta, haha. 
→ Jag är verkligen en periodare, och då menar jag i allt. Kan älska att till
exempel sminka mig i en månad, månaden efter vill jag gå osminkad.
→ Jag tycker mörkhårade killar är mer attraherande än dem med ljust hår,
självklart finns det några undantag. Dem får gärna se farliga ut också haha.


 


 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback