PEOPLE HELT THE PEOPLE

Hellu! Igår så jobbade jag fram till klockan sex. Trodde jag skulle svimma när som helst då jag stod där, trots att jag drack mängder av dricka och åt massa godis. Efter jobbet så beställde jag och Daniela mat som vi åt tillsammans innan vi mötte upp Sanna. Vi for och köpte massa gott och for sedan till tältet där vi skulle spendera natten. Hade verkligen en jätte bra kväll med massa skratt, brasor, spel och så vidare. Sov förvånansvärt bra, men känner mig ganska sliten idag ändå.

Just nu gör jag inte mycket alls, ska duscha och fixa mig sedan packa och fara med saker till pappa. Senare väntar middag med Frida och Jonna i stan. Har inte träffat dem sedan vi slutade skolan så har massa att ta igen! Ska bli så kul! Men ha en bra dag fina ni, puss.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback