SOMMAR NÄTTER

Hej! Igår var jag ledig och höll mig därför sysselsatt med andra saker än bloggen.  Spenderade dagen med finaste Rebecka. Vi for ner till Djupvik för att sola och faktiskt hade vi tänkt att bada också, men så fort vi kom dit blev det jätte kallt och vattnet var inte varmare så vi gick hem i stället. Sedan for vi på konsum och sådär, gjorde ingenting speciellt.

På kvällen kom Daniela hit, vi skulle sova ute på min balkong. Vi hade massa kuddar, täcken, och tilltugg och det var super mysigt tills att vi bestämde oss för att sova. Alltså jag fick panik. Daniela sov så sött medan jag vände och vred mig och svor. Tillslut sa jag till Daniela att det går inte, men hon ville sova kvar ute så jag gick in och la mig i min säng. Min säng har aldrig varit så skön som den var just då. Idag har jag jobbat och tränat. I morgon väntarockså jobb och sedan tar jag helg efter det. Puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback