WHEREVER YOU WANNA GO

Hej! Fattar inte varför jag påstår att uppdateringen ska bli bättre sedan håller jag det inte. Livet är i alla fall på topp i nuläget. Speciellt den här veckan kommer bli riktigt bra. I gårkväll kom min bror hem, älskar att ha honom här hemma! Jag och pappa for och hämtade honom på flygplatsen igår, dock var planet försenat men for och köpte lite godis som jag tryckte under tiden vi väntade.

I morse var jag och Sanna ute på en promenad, var ganska skönt tills det började regna. Nu sitter jag och äter lunch och ska bara ta det lugnt framtill klockan två då jag ska jobba. Längtar till i morgon då jag är ledig. Hoppas allt är fint med er också, puss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback