BE YOURSELF AND SMILE

Hallå på er! Igår kväll var jag med Rebecka och Junas, sjukt rolig kväll faktiskt. Vi for och köpte gotta sedan for vi hem till mig, satt och pratade, spelade spel, flamsade på och hade oss haha. Tiden gick jätte fort och helt plötsligt var klockan halv två, vilket resulterade en super trött Sandra i morse men skulle träffa Daniela så tvingade mig upp ändå.

Vi for på konsum och köpte ingredienser till en tårta, bara sådär och sedan for vi hem till Daniela. Där bakade vi tårtan och avnjöt den sedan i solen på hennes gård. Där låg vi sedan ett bra tag, lyssnade på musik och sådär. Nu ligger jag i soffan och äter choklad och glass medan jag ser på Wallander. Blir en tidig kväll för min del, är helt slut. Puss.

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback