FRÄSHT

 Hej snyggingar! Hoppas allt är bra med er! Med mig är det super bra. Har jobbat hela dagen, men gick ganska fort så det var skönt. Efter jobbet la jag mig i soffan och fikade framför tv:n medan regnet öste ner utanför. Mamma kom hem och fixade middag och efter middagen så började jag baka en tårta som vi ska ha till min systers studentfika. Kommer ta cirka tre dagar tills tårtan är helt klar, självklart skulle man kunna göra det snabbare men kommer ha massa annat för mig också. Nu har jag just duschat, rakat benen, skrubbat benen med Body scrub från The Body Shop med doft av persika och sedan smörjt in mig i samma doft. Känner mig super fräsch!

I morgon ska jag jobba förmiddag. Sedan far jag direkt till min systers studentfika nummer ett, känns lite surt att inte kunna vara med på hennes student. Sedan ska jag hem och sådär sedan på kvällen blir det mys med några vänner. Längtar ihjäl mig! Ser om jag hinner uppdatera i morgon.  Puss på er.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback