I BELIEVE IN YOU

Hallå! Slutade jobbet vid tre, skyndade mig hem och kastade mig i en varm dusch. Helt sjukt vad kallt det var att stå där stilla, vad hände med solen som sken varje dag? Nu ligger jag i alla fall nerbäddad i sängen med massa choklad och ser på tv. Känner mig ganska trött och sådär. Får se vad jag gör i kväll men måste köpa naturgodis i alla fall, beroende. Men ni får ha det bra tills nästa gång jag skriver. Puss.

Förresten så sms:ade Sanna mig och undrade i fall vi skulle på stan idag. Då skrev jag att vi kunde fara dit efter jag jobbat men kom då på att hon ska ju jobba efter mig. Nackdelen med att jobba med sina bästa vänner, att man kan nästan aldrig ses utanför jobbet.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback