SJÄTTE I SJÄTTE

God morgon! Idag är det Sveriges nationaldag och sex dagar kvar till sommarlov. Har ju ett litet ”mini lov” nu då jag har varit ledig sedan i tisdags, men längtar ändå till nästa onsdag. Blir massa firande av min syster som tar studenten, firande av mig som går på sommarlov sedan ska jag och Sanna ska också fira en grej. Nu blev ni nyfikna va?

Hade ju min första jobbardag igår, hade blandade känslor när jag stod där. Det där jobbet är så mycket mer än ett jobb för mig då det har så otroligt många minnen med sig, men nog om det. Idag är jag ledig och jag tänker bara ta det lugnt, var helt slut i gårkväll haha. Samuel kom och såg en film här, men jag var så sjukt trött så tycker mest synd om honom nu. Jag är inte så trevlig alla gånger då jag är trött, antar att dem flesta blir så. Skriver senare då jag har mer att skriva om. Puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback