SLAPPARSÖNDAG

 Hej! Uppdateringen har verkligen varit dålig i helgen men känner att jag inte gjort något speciellt som jag velat dela med mig utav. I fredags kväll så var jag med Junas och Samuel en väldigt kort stund innan jag bestämde mig för att fara hem. Igår for jag och Sanna till stan på morgonen innan mitt jobb för att handla vårat favoritnaturgodis, fick också med en till Body Butter. Ville ha den så gärna, dock ekar det i plånboken nu.  Fattar inte vad jag gör med alla pengar? På kvällen så var vi några hemma hos Daniela och såg på film. Var hur trött som helst så somnade där några gånger.

Idag tog jag en lång sovmorgon, behövligt efter arbetsveckan. Sedan mötte jag upp med Daniela, vi for till henne och bakade en dröm paj! Sedan där vid middagen for jag hem och packade till pappa, käkade pizza och sedan for jag till pappa.  När jag kom till honom så for jag och handlade lite, bland annat ostskruvar som jag tryckte nu ikväll när jag såg på tv.  I morgon har jag första passet, sedan får vi se vad jag hittar på. Puss.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback