TAKING OVER ALL THE TIME

Hej! Kom alldeles just ut från duschen och känner mig lite grann som en ny människa haha. Jag och Sanna var inte på gymmet länge alls, körde lite olika övningar men blev mest baksida och ben. Vi var helt ensamma på gymmet och det var så skönt. Ingen väntan eller stress. Nu ska jag äta middag, pappa är iväg på herrmiddag så han har lagat taco till mig. Är så sugen på det just nu så kunde inte blivit bättre. Efter det ska jag fixa mig lite sedan blir det att vara med Sanna och Rebecka ikväll. Hoppas ni får en bra kväll, kyss.

Förresten så skickade min
bror en video från Göteborg från summerburst igår när David Guetta spelade play
hard. Blev så avudsjuk, längtar tills man är arton då man kan fara dit. Dessutom
var ju dj/artisterna hur bra som helst i år!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback