ONE LAST TIME


Godmorgon! Sista dagen innan det är dags att köra igång med praktiken igen,  känner att jag har noll energi till det men what to do. Tänkte snabbt berätta vad jag har haft för mig i helgen. Fredagen spenderade jag för det mesta hemma hos mormor och morfar, sedan sov Daniela hos mig. Igår så var jag på stan med Miranda, vi gick i butiker och fikade. Fick med mig ett par träningstights och lite annat. På kvällen åkte jag och Daniela till stan för att möta upp Jonna och Frida för en fika, mys!
 
Idag tänker jag verkligen inte göra någonting. Är vrål hungrig i nuläget och tackar gudarna att Daniela äntligen vaknat så jag kan köra igång med frukosten. Hoppas ni får en fin dag. Puss. 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback