I CHOOSE TO BE HAPPY

Hallå finisar! Känns riktigt bra med ny vecka och jag känner mig på banan igen. Har varit verkligen sämst på att ta hand om mig själv på senaste tiden, vilket har resulterat i både det ena och det andra men nu är det dags att tänka på mig själv känner jag. Det är ju trots allt ”min” månad då jag fyller år om 13 dagar, längtar! Idag i skolan hade vi först idrott som vanligt på måndagar, därefter stack jag Jonna och Frida till stan en sväng. Avslutade skoldagen i bageriet, känns riktigt kul faktiskt för denna vecka får vi göra vad vi vill! Jag, Jonna och Frida gör bagels och munkar. Gott va??

Efter skolan svepte jag en celle sedan for jag ut och sprang en sväng. Har nu duschat, ätit middag och sådär. Sitter redan i morgonrocken och tänker inte göra så mycket mer ikväll faktiskt. Planerar att lägga mig tidigt eftersom det känns väldigt behövligt. Kyss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback