I WILL TAKE CARE OF YOU

två bilder från i söndags då jag och Sanna var i Sundsvall
Hej! Började min onsdag med ett kick-as pass på gymmet bokstavligt talat. Körde crossfit för första gången sedan i somras.  Fattar inte varför jag inte har kört sedan dess, älskar det! Man får ta ut sig till max och man är helt död i kroppen efteråt. Sedan skyndande jag mig hem och åt lunch. Har nyss varit en sväng och fixat lite saker och nu sitter jag i soffan. Ska se housewife of beverly hills om en timma ungefär, ser alltid det dem dagar jag hinner, brukar ni se det? Kommer bli en väldigt lugn onsdag för min del, får se om jag hittar på något ikväll eller om jag bara myser hemma. Puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback