NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT

Hej! Har varit i bageriet hela dagen idag, har hunnit med att sälja lite som vi bakat plus hann vi baka wienerbröd. Fick sluta tidigare också så det kändes hur skönt som helst. Skickade just in en reflektionsuppgift som skulle vara klar idag, sedan har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. Ska se till att få i mig tillräckligt med mat nu så jag orkar gymma sedan. Axlar, tricep och bröst står på schemat idag, älskar att köra axlar och tricep men bröst är mindre kul haha. Efter det ska jag hem och ta en lång dusch, måla naglarna och sådär.

I morgon är sista skoldagen för veckan sedan tar jag helg, har nämligen utvecklingssamtal på fredag så då är vi lediga. Ser framemot helgen men samtidigt inte, det där lät bara sjukt men så är det i alla fall. Kyss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback