DET ÄR OKEJ ATT VARA SVAG

För en vecka sedan så var jag nere på botten. Jag var helt inne i mig själv och jag mådde riktigt dåligt. På morgonen ville jag inte ens gå upp, för jag kände att det var för jobbigt att ”se” verkligheten. Jag trodde aldrig att jag skulle må så bra som jag gör just nu! Det är så sjukt, är helt chockad över hur stark jag blivit psykiskt. För ett år sedan skulle det ta flera månader för mig för att må bra igen.

Varför jag skriver det här är för att ni andra tjejer som vid något tillfälle mår dåligt, just get over it. Det kommer göra ont såklart, men det är upp till er själva hur länge ni ska låta det besvära er. Om du behöver gråta så gör det för gudsskull håll ingenting inne, om du behöver prata så gör det! Själv så är jag en sådan person som gärna inte pratar om det, för jag tycker det bara är jobbigt men jag vet att det är många som behöver prata ut om problemen för att kunna gå vidare. Gör saker som får dig att må bra, om du behöver ligga inne på ditt rum en hel dag och bara gråta för att sedan må bättre så är det okej att göra det. Det är okej att vara svag, för efteråt blir man tusen gånger starkare.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback