FRIDAY, I´M IN LOVE

Hej mina vänner! Uppdateringen är som den är för jag gör samma saker varje dag haha. Så känns så tråkigt att uppdatera om samma saker. Idag så har jag i alla fall haft en väldigt bra fredag! Hade endast tre lektioner och på min lunch mötte jag upp bästis för att äta tillsammans. Blev en pastarätt på mat och prat. Efteråt så gick vi och köpte nutte tillsammans sedan gick jag tillbaka till skolan. Trots att jag inte hade tid kunde jag inte motstå att köpa med mig en godisrem i favorit smaken sur cola. Ikväll ska vi hänga några hemma hos Jonna, blir säkert en super bra kväll.

Helgens planer ser än så länge lovande ut. Imorgon ska jag möta upp Emilia på stan så jag kan få mina grejer vi beställt från fitnessguru tillsammans! Sedan på kvällen ska jag vara med Rebecka och Sanna, har inte träffat Rebecka på jätte länge så håller på att sakna ihjäl mig! Men hoppas ni får en fin helg. Love.
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback